Benvinguts al blog d'Artesania Sela! Aquí podeu trobar un recull de la meva feina i la meva passió. Totes les peces estan creades a mà, desde joies de Plata de Llei d'elaborades filigranes i pedres semiprecioses encastades, a esmalts brillants de traç delicat fins als més petits detalls en el modelatge de la massilla polimèrica.
No em puc imaginar en un altre medi que em faci tan feliç com és el de crear amb les mans ja que no només és el que faig sino el que sóc. Amb cada nova peça em sento eufòrica, lliure i alegre. El viatge de la creació pot ser a la vegada hipnòtic e igualment sorprenent per a mi i les meves mans quan es posen a modelar o dissenyar..
Si amb la meva feina aconsegueixo un somriure o riure o inclús la insinuació d'un somriure sento que he fet bé la feina.

lunes, 25 de abril de 2011

Clauers d'Argila de Polímers i bressol de Closca de Nou

Construint el llit de nou i el cos de la fadeta.

Clauer fadeta de nit abraçant cor. (Venut)

Clauer fadeta de nit. (Venut)

Clauer fadeta amb barret de fulles jugant amb marieta. (Venut)

Clauer fadeta amb barret de glà abraçant osset. (Venut)


Clauer de fadeta amb barret de flor sortint del llit. (Venut)

Clauer fadeta abraçant nina. (Venut)

Clauer fadeta amb barret de bolet abraçant osset.

Clauer fadeta abraçant una granota. (Venut)

Clauer fadeta amb barret de maduixa menjant poma. (Venut)


Bebé Fada amb barret de glà i osset dins mitja nou. (venut)

Bebé Fada amb osset dins mitja nou. (venut)

Bebé Fada amb barret de bolet i osset dins mitja nou.

Bebé Fada amb barret de flor i osset dins mitja nou.

Bebé Fada amb barret de flor i osset dins mitja nou.

Bebé Fada amb mocador de cors i osset dins mitja nou.

Bebé Fada amb gorro de nadó i osset dins mitja nou.



No hay comentarios:

Publicar un comentario