Benvinguts al blog d'Artesania Sela! Aquí podeu trobar un recull de la meva feina i la meva passió. Totes les peces estan creades a mà, desde joies de Plata de Llei d'elaborades filigranes i pedres semiprecioses encastades, a esmalts brillants de traç delicat fins als més petits detalls en el modelatge de la massilla polimèrica.
No em puc imaginar en un altre medi que em faci tan feliç com és el de crear amb les mans ja que no només és el que faig sino el que sóc. Amb cada nova peça em sento eufòrica, lliure i alegre. El viatge de la creació pot ser a la vegada hipnòtic e igualment sorprenent per a mi i les meves mans quan es posen a modelar o dissenyar..
Si amb la meva feina aconsegueixo un somriure o riure o inclús la insinuació d'un somriure sento que he fet bé la feina.

miércoles, 19 de septiembre de 2012

La Papallona i l'Estel

Explica la llegenda que una jove papallona volava un vespre tot jugant amb el vent, quan de sobte va veure un estel molt brillant, i sense saber com s'en va enamorar.

La nit següent l'estel continuava al seu lloc, així que la papallona va decidir que pujaria cel amunt i volaria al voltant d'aquella llum radiant per poder mostrar-li el seu amor. 

Quina meravella poder somniar!


Va pensar que si cada dia progressava de mica en mica en el seu ascens arribaria al seu estimat estel, i amb molta paciència començà a vèncer la distància que la separava del seu amor.


Esperava ansiosa  l'arribada de la nit, i quan veia els primers rajos de l'estel movia ansiosament les ales en direcció al cel volant el més de pressa i amunt possible.

El temps passava i la papallona començà a fixar-se i a apreciar els paisatges que veia durant el seu vol. Allà dalt podia veure ciutats plenes de llum, montanyes nevades, oceans d'onades gegants, núvols que canviaven de forma a cada minut...     


La papallona cada vegada estimava més l'estrella ja que gràcies a ella podia conèixer un món tan ric i bell.

Tot i que mai aconseguí arribar al seu estimat estel, va viure molt de temps, descobrint cada nit un món màgic i meravellós.


Realitzada per Artesania Sela per a una persona molt especial!

 


1 comentario: